Thursday, December 1, 2011

A matemática e o Carlinhos O pai está a ver as notas do filho: Ó Carlinhos o que é isto Só 3 a Matemática A Setôra perguntou: Quantos são 3x2 E

Rodrigo Amaral
Rodrigo Amaral A matemática e o Carlinhos... O pai está a ver as notas do filho: - Ó Carlinhos, o que é isto? Só 3 a Matemática? - A Setôra, perguntou: Quantos são 3x2. E eu respondi 6. - E está certo, meu filho ! - A seguir perguntou: Quantos são 2x3. - F... -se! Não é a mesma coisa? - disse o pai. - Foi o que eu respondi à setôra!
 
Deejay Lizito
Deejay Lizito MIERCOLES Encendiooo en EL KAN SHOW por Choice 102.9 FM Musica, Deportes, Farandula y Noticias de Ultimo Minuto. en Vivo Hasta las 4:00pm Escuchanos via Internet en www.DJLIZITO.com o Desde tu Telefono Marcando el 712-432-2346... Llamanos en Cabina 617.298.6103
www.DJLIZITO.com
 
Monty Sharma
Monty Sharma I salute the soul of Punjabi music industry... Maanak saab Punjabi Sangeet de Badshah c te hamesha Badshah rehnge... Aj v ohna wang hikk de zor te kali gaun te hek laun da dam kise vich v nahi... Waheguru ohna di aatma nu apne charni laave... 'Tere tille ton o dihdi aa soorat heer di'.....

Likes

Monty Sharma
 
Tsantiri Gr
Tsantiri Gr Συνεργασία όλων των δυνάμεων της Αριστεράς και ενωμένη δράση πρότεινε ο Μανώλης Γλέζος. Επίσης απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στο ΚΚΕ για δημόσιο διάλογο μπροστά στο λαό. Ο κ. Γλέζος κατήγγειλε τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο
www.tsantiri.gr
Συνεργασία όλων των δυνάμεων της Αριστεράς και ενωμένη δράση πρότεινε ο Μανώλης Γλέζος. Επίσης απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση

Likes

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΩΜΑΣ
 
Daquan KoolQuan Davis
Daquan KoolQuan Davis dont make take yo liife apart "boy" yu nd whoever da fukk gave yu yo start "boy" o yu wanna be a muthafukkn funny guyyyyy dont make me break yo "keviin hart boy" sn; yea itz wateva yu no feeln good liiviing better!!!!
 
Pamunicorndream Pavlopoulou
Pamunicorndream Pavlopoulou Simera pethane o skilos mou o Rikoulis meta apo 17 xronia. Niotho megali apolia mou lipi poli. :( Today my dog Riko died i feel so sad i had him for 17 years i miss him so! :(
 
Hollarmelayqon Hogboneeqon
Hollarmelayqon Hogboneeqon Ope loye e Oluoorun ooo iyin loye o Jehovah,for past eleven month,thank u Lord my Saviour
 
Rosana Savi de Souza
Rosana Savi de Souza Hoje é um dia especial, pois a minha filhota Gigi vai se apresentar com o grupo de teatro do colégio... parabéns querida, vai dar tudo certo!!!
 
Jasmine Woods
Jasmine Woods s/o to the females who desperate for my leftovers!!!..it was fresh, hot and new when i got it!!...#howdoesitfeelnow

Likes

Erica WymanKristin King
 
Thabo Gladwell
Thabo Gladwell ke nako ya go i ketla o isa marapo go beng ba i kokonele... Plus mosebetsi waka o mongata. Ke lorata lotlhe fela. Ke lo gakolola gape mfk grls stop being meretlwa ya tsela. Loabe loile kana dis weknd,,rea go lo bona nxt year, lotla lo akga dimpa.
 
Nhat Le
Nhat Le Mối tình đầu e ju đầy cháy bỏng Nhưng nào ngờ lại nói đến chia ly Chút tình duyên còn vương đọng đâu đó Gửi lại a 1 kíp với duyên trời 1ty chớm nở đã lụi tàn Tr0ng hương sắc của bao điều cay đắng Tôi với a là 2ng hoàn toàn # Chung c0n tim nhưng trái ngược cách nhìn A đi rồi tôi ở lại nơi đây Với ty dang dở thuở ban đầu 1mối tình làm sao tôi wên được Khi duyên trời chắp nối đã từ lâu =>goodbye my lov3
 
Hugo Degollado
Hugo Degollado y me filerio pero yo me los eskive los filerasos sun,sun,sun y luego le dije aora la mamas o la derramas y me dijo no ferras no ferras!!! jajaja.... att el ferras
 
Camytzu Camy
Camytzu Camy De Craciun nu-mi doresc nici un cadou, vreau doar o scara destul de inalta încat... sa pot ajunge sa-i îmbratisez pe cei care au plecat prea devreme,nici nu am nevoie să-mi pun un inger in brad pentru ca deja îi am pe cei din cer care au grija de mine.:( Pune si tu acest mesaj pe peretele tau, daca ai pe cineva drag în cer si ai dori sa fie cu tine de sarbatori!
 
I'am Tuek
I'am Tuek 1. Dari mana datangnya cinta �� dari SMS turun ke hati �.. 2. Andai kau dapat melihat hatiku Andai saja kau dapat membaca fikiranku Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku Cintailah aku dengan kesungguhanmu 3. Kalau I boleh menyusun abjad, I nak letak U dekat dengan I 4. Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U! 5. Hello.. Aku pencuri� dan aku di sini nak curi hati kau!!! 6. U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U ! 7. I nak belanja u gula-gula HACKS�.. faham tak ertinya? H- Hanya A- Aku C- Cinta K- Kau S -Seorang 8. Luahan Cinta Ibarat Kentut�.. ditahan sakit�. dilepas malu�. dah keluar..fuhhh! Lega!!! 9. Jika kau hidup sehingga 100 tahun�. aku hanya ingin hidup hingga 99 tahun kerana aku tak rela hidup tanpa kau� 10. Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau� 1�.. 2�� 3�.. 4�� Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau! Tekan ke bawah jika kau merinduiku�. Tekan lagi kalau masih rindu�.. Lagi�. Lagi�. Masih tekan lagi??? Nampak sangat rindu�.. Aku juga sedang merinduimu� 11. Biarlah yang dulu jadi masa laluku, dan kau menjadi masa kini serta masa depanku. 12. Kalau cinta ibarat penyakit,aku taknak makan ubat.Biar aku merana diserang penyakit ini krn aku ingin kau tahu betapa aku mencintai kau! 13. Org kata kita hanya jatuh cinta sekali saja. Tapi setiap kali aku mendengar suaramu, aku jatuh cinta sekali lagi! 14. Aku terasa sesuatu dihatiku�ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN KAU! 15. Apakah kasih sayang perlu diucapkan? Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu, hingga tidak perlu mengucapkannya. 16. Andai hatimu penjara, biar aku dipenjara seumur hidupku di dalam hatimu� 17. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain. 18. Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit�bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan�. Ini adalah cinta tanpa syarat�. Aku begitu menyintaimu�.. 19. Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan? 20. Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu� 21. Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain. 22. Cintaku bukan ibarat kertas�.. Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala dan semakin marak ditiup kerinduan padamu�.. 23. Jika mencintaimu satu kesalahan�biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demimu� 24. Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu�.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku 25. Aku tak dapat hidup tanpamu�.. kerana kaulah nyawaku�� 26. Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 27. Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir. 28. Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan. 29. ()� � �() ( ; ( O) saya kan, (,(��)(��) selalu ingat kat awak.. tiap2 malam suara awak lawak awak sumer la.. ()� � �() ( (�)(�) rindunye..!! ( ) ( (��)(��) _________________ :::I`m that man:::
 
Nene Ophometse
Nene Ophometse Itjo nna mmawe...my head its killng me.gonna 9 hourz mo setulong o logiwa es ni pap n vleis
 
Franco Stanley
Franco Stanley S/O to the Dope boyz waiting on they girlfriend income tax money so they hit the reset button! #mightwantanewhustle j/s

Likes

Sammie Sd Photos Sutton
 
Alka Monia
Alka Monia raat uss ne poocha tha,tum ko kaisi lagti hai? Chandni december ki!main ne kehna chaha tha , sadl-o-maah ke baray mein, guftagu ke kya maani,chahay koi manzal ho,dasht ho samandar ho,june ho december ho,dharkano ka har naghma,manzaron pebhaari hai,saath jab tumhara ho,dil ko ik sahara ho,aisa lagte haai jaisay,ik nasha sa taari hai,leiken uss ki qurbet mein,kuch nahi kaha main ne,takti reh gayee mujh ko,chandni december ki

Likes

Palvi Rajput
 
Leonie Van Zyl
Leonie Van Zyl 007•• Ekt jo lekke gebeat opi ps!!! Hehe, o en lekker biltong oook geeet!! ;)
 
Manuela De Carvalho
Manuela De Carvalho Namorando? nao Apaixonada? nao Saudades ? Nossa... nem sei Precisando de alguém? naoo Traindo? Nao Sonhando com alguém? Sim (com o meu primo Miguel) Capaz de fazer loucuras de amor? Talvez Saindo à noite? Nao deixam Brigando? Não Chateado com alguém? Nao Sendo paquerado? Nao Odiando alguém? Nao Algum desejo? Sim Tem sorte? Sim Uma data: 1/04/1999 Tem medo? Sim Tem juízo? acho que sim Se arrepende de algo? Não 5 amigos para fazer o mesmo: Leonardo Ereno Jediael Leonardo Pereira Nicole Luane de Oliveira Michelle E Sofia Batistella Isabelle Ridder
 
Danilo Vianna
Danilo Vianna Tirei o dia para ouvir algumas músicas da Rita Lee. ;)
 
Uja-aka Eunice
Uja-aka Eunice O God i am so greatful for this successful month of November for indeed it is a great month to Remember.
 
Yuri Cunha
Yuri Cunha http://www.malvados.com.br/tirinha1556.jpg Viu, Jota Mombaça? O estado não é fascista, ele quer nosso bem.
www.malvados.com.br
 
Bright Chola
Bright Chola Its 5'o clock in the mornin...conversation got borin en i was hopin u were comin to bed soon.
 
Rhea Townsend
Rhea Townsend has had a tiring stressful and hard day at work and what do i come back home to an instant flipping moan from craig i would hav prefered a hug but o well
 
Betty Peters Unukpo
Betty Peters Unukpo Lagos camp hmmmmmm. Ok o.
 

No comments:

Post a Comment